Ob izteku leta so učenci in učenke četrtega razreda osnovne šole Bevke napisali svoje vtise po ogledu nizozemskega mladinskega filma Navihani Bram, prvošolci in prvošolke pa so svoje vtise narisali po ogledu animiranega filma Trije razbojniki.
Ta je narejen po klasični slikanici Tomija Ungererja, ki je prevedena v slovenščino, zato številni otroci zgodbo o neustrašni Fanči in treh strašnih, a prijaznih in malo smešnih razbojnikih, že poznajo. Film o Bramu pa je zanimiv tako za mlade gledalce kot tudi za odrasle, saj govori o radovednem in domiselnem prvošolcu, ki je zelo nemiren. Pred starše in učitelje postavlja zahtevno vprašanje, kako naj ravnamo z otroci, ki trpijo za motnjo hiperaktivnosti (motnjo ADHD).
Poglejmo si, kako so oba filma doživeli otroci in kako so svoje filmsko doživetje kasneje tudi ustvarjalno izrazili.
»Bram je fant, ki gre v prvi razred. Tam naleti na učitelja, ki mu ne dovoli miganja z nogami. Nato pridejo težave. Njegova starša ne vesta, kaj naj storita. Posvetujeta se z ravnateljico. Ta trdi, da je problem v Bramu. Nato je prišel nov učitelj. Vedel je, kaj naj stori. Bram se je nato gospodu Riba opravičil. Na koncu je bilo vse lepo in prav.« Julija.
»Bram je radoveden deček. Je bister in nemiren. Zna brati in pisati. Komaj čaka začetek šole, da se nauči še druge zanimive reči. Že prvi šolski dan je ves čas gledal skozi okno in brcal v mizo. Učitelj pa zahteva mirno sedenje. Bram pa tega nikakor ne zmore. Ko je videl, da učitelj hoče ubiti muho, je planil proti njemu. Bram jo je hotel rešiti in tako ga je učitelj udaril po glavi. Bram je muho ujel v kozarec in jo spustil skozi vrata na svobodo.« Vid.